سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هانگوگ نامه : گاه نگار روزگار دانشجویی در کره
سلام
میخواستم در مورد استفاده از شیر خشک برای بچه و بزرگسال و هر نوع محصولی که در آن از شیر خشک و محصولات شیری استفاده می شودهشدار بدهم. به ویژه علیرغم  گفته های مسوولان در کشور ما بعدا هزار حرف در می آید اگر مشکلی پیش بیاید و نه کسی پاسخگو خواهد بود و نه شما دستتان به جایی خواهد رسید و تنها چیزی که خواهید شنید این خواهد بود:
می خواستید بیشتر دقت  کنید و چشمتان را باز کنید و  دیگر این که " کی بود  کی بود ؟من نبودم!"
ماجرای بچه های بیگناه هموفیلی و خون آلوده یادتان هست؟درست است که مسوولان بهداشتی اطمینان داده اند که شیر خشک از چین وارد نمی شود اما از بابت قاچاق آن هم ابراز نگرانی کرده اند. شما چقدر به کارخانه های مواد غذایی و نظارت بر آن اطمینان دارید؟خوراکی های وارداتی را که اصلا نخورید.
در کره این هفته بحث آلودگی فراورده های شیری بسیار داغ شده است و حتی در نمونه های پروتئین لاکتوفرین از زلاند نو هم آلودگی  ملامین مشاهده شده است. بنابراین زیاد دلخوش نباشید که این خوراکی با کلاستان اروپایی است یا مارک فلان دارد. من خودم   نسکافه استفاده می کردم و راحت که شیرش را نسله نمی آید از چین بخرد و هم آرمایشگاهی کره ای در سایت نسله کره پیدا کرد که شیر خشکش از هلند و زلند نو است و همزمان دوست بنگلادشی در کریا تایمز خبر آلودگی فراورده های شیری زلاند نو را پیدا کرد. نتیجه این که  همه چیز تعطیل شده تا آبها از آسیاب بیافتد.
محض رضای خدا به بچه تان شیر مادر بدهید.سلامت نسل آینده ما مهمتر از این است که مادری نگران چین و چروک صورتش باشد . بگذریم که شیر دادن مادران را از کلی بیماری در آینده محافظت می کند تصور هم نمی کنم اگر مادر تغذیه مناسبی داشته باشد در زیبایی وی مشکلی ایجاد شود. حال اگر مادر به دلایل پزشکی نمی تواند شیر بدهد که امری دیگر است. لطفا هله هوله به بچه هایتان ندهید چون این آلودگی ها همیشه در این نوع خوراکی های آشغال هست فقط یکی مثل این مورد گندش در می آید. پفک ، بیسکوویت فلان و بهمان و ژله .. همه اش آشغال است.. یک سیب در روز بچه تان بخورد بهتر است. گریه بکند و تندرست بماند  بهتر است که بخندد و سم بخورد.
به هر حال از من گفتن بود . تندرستی نسل آینده لازمه رفاه و پیشرفت کشور است اگر کسی به فکر تندرستی فرزندان ما نباشد خاین به کشور است.وقتی نسل نو حال و گذشته کره را مقایسه می کنم بهتر می فهمم چه می گویم. اگر شما هم اینها را ببینید قطعا من را تصدیق خواهید کرد. حوانهایشان بیشتر ورزیده و قد بلند هستند در حالی که نسل قدیمشان بیشتر مریض ، کوتاه و دارای مشکلات  اسکلتی هستند.چون علاوه بر اهمیت به ورزش به تغذیه سالم بسیار اهمیت می دهند و اداره دارو و غذای کره هم بسیار در این مورد جدی است و همیشه می توانید بروشورهای اطلاع رسانی این اداره را در جهت فرهنگ سازی برای تغذیه سالم را در همه جا پیدا کرد.
ختم کلام

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 87/7/11ساعت  3:1 عصر  توسط سید جواد 
      نظرات دیگران()

    <      1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آندونگ1
    [عناوین آرشیوشده]