سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هانگوگ نامه : گاه نگار روزگار دانشجویی در کره

سلام

واقعا ناراحت می شوم می بینم ملت ایران این قدر خودشان و ارزشهایشان را فراموش می کنند که باید دنبال کسی مثل ای یانگ ا باشند و زمانی اوشین  و ... اما قطعا باید مسولان فرهنگی کشور هم بازخواست و توبیخ شوند که این جوری یک سریال کره ای در ایران بازتاب پیدا می کند. خداییش کسی در کره این قدر به اینها فکر نمی کند و وقت نمی گذارد که ایرانیها وقت هدر می دهند. اینجا به فکر زندگی خودشان هستند تا یانگ ا ( یانگوم شما).

می بینم کسانی بعد از این ابراز عشق به کره می کنند یا رب العظیم ما ایرانیها انگلوفیل و امریک... کم داشتیم حالا کریافیلوس هم به جمعشان اضافه شد. پسران ایرانی عاشق او می شوند و زنان و دخترکان ایرانی شیفته مردهای کره ای می شوند که خود دختران کره ای می گویند آنها زشتند و دنبال موبورها هستند. حالا بیا و این شیفتگان کره در مصادر سیاسی و اقتصادی هم وارد شوند و بعدش چه شود! خدا کند این هم یک تب زود گذر مثل خیلی تب های رایج ایران باشد و بعدش ان شا الله همه ایرانی باشند. همین رفتارها باعث می شود که سفیر کره در جام دوستی کره و ایران بگوید ما تمدن و فرهنگ مشترک داریم.آخر کجای ما مشترک بوده است؟ کجای تاریخ کره با ایران برابری دارد,واقعا زورم می آید.  به جز این 40 ساله که قبلا هم پیمان آمریکا بودیم و تا زمان جنگ کره به ایران کارگر صادر می کرد و حالا ما!

من منکر همه پیشرفت های کره در حال حاضر نیستم وکاری هم ندارم به دلایلش البته الان ولی دوستی با ملت ها و تکریم آنها به یک طرف و فراموشی خود و خود بیگانگی و خدای ناکرده بیگانه دوستی به یک طرف. بیشتر از این هم نمی نویسم و فقط نظر دو ایرانی ساکن کره را در مورد او می نویسم:

 1- خیلی ها عاشق اون هستند حتی رهبر شکم گنده کره شمالی Laughing
اون خانم عاشق زیاد داره ولی هنوز ازدواج نکرده. شایعه است که دولت کره بخاطر
علاقه ای که رهبر کره شمالی به این دختر داره به شکلی از این خانم استفاده می کنه. جزییات رو نمی دونم ولی کاسه ای زیر این نیم کاسه هست

 شایعه است که سرویس جاسوسی کره جنوبی با همکاری دولت که این خانم رو به کره شمالی فرستاده و ایشان معشوغه رهبر کره شمالی هستند.

البته خدا می دونه ولی توی کره شایعه شده. آقا این خانم عاشق زیاد داره بی خیال باش

2- دوست عزیز در مورد یانگوم این را بگم که خیلی خیلی از ش تعریف میشود Shocked Shocked Shocked ولی تا تلویزیون ایران یکی را نشان میده ما مردم ایران هم شروع میکنیم به تمجید و تعریف این یانگوم اگر ساعت 6 صبح ببینش حالت به هم میخوره Rolling Eyes Shocked من چند وقت پیش به طورر اتفاقی این خانم را در یکی از فروشگهای کره دیدم 10 نفر بادیگاد و چند مفت خور در کنارش پلاس بودند وچنان قیافه گرفته بود که انگار از اسمان افتاده خلاصه اش دهن سوزیی نیست Evil or Very Mad مثل اون اوشین خدا بیامورز Crying or Very sad موفق و سربلند باشید  

این هم بگذرد



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 86/8/26ساعت  8:54 عصر  توسط سید جواد 
      نظرات دیگران()

       1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آندونگ1
    [عناوین آرشیوشده]