سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هانگوگ نامه : گاه نگار روزگار دانشجویی در کره
تاریخ این یادداشت 11/11/1384 است.
سلام
از قرار معلوم روسها و چینی ها هم سر خوردن ایران با بقیه به توافق رسیده اند.مبارکشان باشد.روسها که اصلا آن روسهایی نیستند که ایران را تکه تکه کردند و دو بار وارد ایران شدند و به همراه دوستان غربیشان قصد تجزیه ایران را داشتند.کی می گوید اینها همانها هستند! کم تا به حال از ایران خورده اند طی این جنگ زرگری غرب و شرق سر ایران!؟
 
اما باز کرم ریزی این آسوشیتد پرس را ببینید که نه به داره نه به باره نوشته پرونده کلاهک هسته ای ایران به شورای امنیت می رود.آخر کجا اعلام شده که ایران کلاهک هسته ای دارد؟شما می دانید.اینها که دارند سوراخ{...} ما را می گردند .دیگر کجا قایم شده نمیدانم .شما بگردید شاید کلاهک هسته ای ایران همان یکی همراه هر یک  از شما آقایان ایرانی باشد!
امیدوارم از همه این حرفها گذشته ایران واقعا این یکی را جدی جدی داشته باشدتا وقتش که شد آن را در بیاورد .مثل کره شمالی .
چرا اصلا کسی گیر به کره جنوبی نمی دهد .دارند بنا به گفته آژانس در دجون پلوتونیوم استخراج می کنند  .حالا ما مگر دستمان کج است یا اندازه این چشم تنگهای ... نمی فهمیم که نباید از این کارها بکنیم.
اصلا بی خیال می کنیم خوبم می کنیم  زورشان می رسد زور ما هم می رسد امتحانش که ضرر ندارد
 
دقت کنید چه اهانت آمیز با ایران حرف می زنند:
 
"ژان بابتیست ماتئی " بعد از ظهر سه‌شنبه در گفت‌ وگویی اختصاصی با ایرنا در وزارت امور خارجه فرانسه خاطرنشان کرد: ما مواضع ایران را در خصوص پرونده هسته‌ای این کشور با دقت بررسی می‌کنیم. در صورتی که ایرانیان مواضع مثبتی در مورد طرح روسیه اتخاذ کنند، تحولی مثبت در این پرونده روی خواهد داد.

وی افزود: ما با فرآوری اورانیوم در داخل خاک ایران موافقت کرده‌ایم و اگر ایرانیان نیز با غنی‌سازی اورانیوم در روسیه موافقت کنند، مذاکرات هسته‌ای از بن ‌بست کنونی خارج خواهد شد.

شما در چه مقامی هستید که برای امورات داخلی کشوری مثل ایران تصمیم بگیرید



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 85/8/20ساعت  9:33 عصر  توسط سید جواد 
      نظرات دیگران()

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آندونگ1
    [عناوین آرشیوشده]