سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هانگوگ نامه : گاه نگار روزگار دانشجویی در کره

سلام

یک شنبه که تا ظهر خوابیدم و بعدش بلند شدم و صبحانه خوردم و بعدش نشستم وقایع  اتفاقیه را نوشتم و بعدش رفتم آزمایشگاه تا کمی آن لاین شوم و وبلاگ عزیز را به روز کنم و اخبار روز را بخوانم و یک ذره کار کنم.گذشت تا شب و بعدش هم یک چیزی خوردم و خوابیدم.

صبح دوشنبه هم بیدار شدم دوشی گرفتم و صبحانه ای و بعدش نرم نرمک با دوچرخه پا زدم  تا رسیدم آزمایشگاه.دکتر جان ما تا من را دید خنده کنان جلو آمد و احوالم را پرسید که نمی دانم چرا خیلی سرد جوابش را دادم.این یکی مرد خوبی است.مثبت است به تمام معنی. بعدش هم با اتفاق یکی دیگر  رفتیم گلخانه و نمونه گیری کردیم و بعد از ظهر هم که تا 7 شب فقط نمونه گیاهی  ساییدیم و منجمد کردیم. خوب دکی هم باید خوشحال می شد چون یکی از نیروهای کار رسید و کارهای عقب مانده بیشتر از این عقب نخواهد افتاد نمی دانم  چه شد حالم یک دفعه گرفته شد و زیر باران نرمی که می آمد برگشتم و از فروشگاه لوته چیزی گرفتم و تا اتاق رسیدم دیدم بد جوری خوابم می آید و اصلا حالم طوری است که بخوابم  بهتر است و این کشید به صبح سه شنبه امروز. چون امروز روز کارگر است و دکتر گفت احتمالا کریب تعطیل است من هم نرفتم و صبحانه ای مفصل خوردم البته 12 ظهر و یک فیلم جدید  که تازه دانلود کرده بودم دیدم که سی دی دومش هم ناقص از کار در آمد.همین حالا یادم آمد که یک کار فوری در آزمایشگاه دارم  و باید حتما بروم.

اما نتیجه گیری:

1- چرا باید از هر چیزی نتیجه ای گرفت؟

2- اصلا دلیلی دارد ریز زندگیت را اینجا بنویسی؟

3- پیشگیری بهتر از درمان است.

4-همه به یار مهربان در زندگی نیاز داریم و پیر و جوان هم ندارد.

5-قبل از مرگ نباید واویلا کرد.

6-دوست خوب همه جا به درد می خورد.

7-اگر گذرتان به کره افتاد برای کوکو سبزی پوچو (چیزی شبیه تره ایران) نخرید چون بوی گند می دهد و یخچال و مواد درون آن حتی تترا پک را هم بو می گیرد.

8-اگر برای دانشجویان و دانش آموزان کلاس دیر وقت بگذارید کسی محل کلاس شما نخواهد گذاشت.خودتان را ضایع می کنید این طوری.

9- برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بهتر است مثل سیستم آمریکا واحدهای درسی را حداکثر 1 ساله تمام کرد و همه امتحانها و ... را شرش را کند تا دانشجو با خیال راحت به تحقیقش برسد.

10- زیاد تحویل نگیرید این عناوین دانشگاه ها را .تحقیق کنید داخلش چه خبر است.

..................

نتیجه گیری اخلاقی هم که ندارد.اگر دارد پیش خودتان بماند.یک چیزهای دیگری هم دارد که چون کیفش این است که به خودم مربوط می شود اینجا نمی نویسم.

فعلا خدانگهدار

این هم بگذرد!



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 86/2/11ساعت  1:10 عصر  توسط سید جواد 
      نظرات دیگران()

    <      1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آندونگ1
    [عناوین آرشیوشده]