سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هانگوگ نامه : گاه نگار روزگار دانشجویی در کره
سلام
جمعه عصر رفتیم با بچه های کلاس درس پروتئومیک از کی.بی.اس.آی دیدن کنیم.استاد درس که پژوهشگر مرکز تحقیقات علوم پایه کره است بخش کوچکی از طبقه دوم و هم کف را با تجهیزات مورد استفاده در پروتئومیک نشانمان داد.دستگاههای گران قیمتی چون اسپکترومتری جرمی در مدل های مختلف و اچ.پی.ال.سی را همانطور بدون استفاده کنار گذاشته بودند تا مدلهای جدیدتر را جایش بگذارند.همه اش هم می گفت این قدیمی است و جدیدش را بعد از پایان جابجایی ها می آورند در حالی که خوب یادم می آید در دانشگاه فردوسی مشهد گروه شیمی فقط یا دستگاه داشت و با کلی احترام با آن کار می کردند ولی اینجا از بس دستگاه دارند جا ندارند.نمی دانم چه بگویم کره ای که تا سال 59 از ایران چیزی بیشتر نداشت حالا این همه امکانات جلو دست پژوهشگرانش گذاشته است.از تقویت مالی آنها بگذریم که به تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هزار و یک بهانه پول می دهند که نه تنها با آن پول می توانند خودشان شهریه دانشگاه را بدهند بلکه زندگی راحت معقولی داشته باشند.حالا ایران ما چطور؟زورم می آید وقتی کره ایها به ما می گویند شما کشور ثروتمندی هستید و برای دانشگاه شهریه نمی دهید.بله درست ولی کجاست سهم ما از این ثروت؟!
امشب هم که برگشتم اتاق دیدم دوستم عصبانی است.گفت دوست کره ایش گفته یک شنبه این هفته کشیش کاتولیک گفته در قرآن آمده است که هر جا به یک مسیحی برخوردید او را بکشید؟!!!
و او پرسیده که اگر این طور بود من باید تا به حال تو را می کشتم یا اصلا به این کشور نمی آمدم.ای میل کشیش را خواسته بود که حاضر نشده بود بدهد و یعدش دوستم اصرار کرده بود که از کشیشش بپرسد کجای قرآن است تا او نشانمان بدهد و ما هم یاد بگیریم چه چیزهایی در قرآنمان داریم و ما نمی دانیم! به هر حال جالب است کسی که به نام خدا و مسیح سخن می گوید این گونه آشکارا دروغ می گوید و بی هیچ دلیلی به مسلمانان که اصلا کاری به کره هم ندارند می تازد. البته دوست ما به خوبی موضوع را برای او روشن کرده بود که پشت همه این فعالیتهای به اصطلاح انساندوستانه و تبشیری مسیحی سیاسیون هستند و کشیش ها در واقع از زبان آنها سخن می گوسند نه از زبان خداوند و مسیح.
من هم برای حال گیری از کشیش گفتم از دوستش بخواهد کشیش توضیح دهد اگر تورات و انجیل آنها با هم درست و بی انحراف است چرا این همه نسخه متفاوت و ترجمه های گوناگون و بعضا متناقض از آن وجود دارد؟
البته این پرسشی است که در قرآن مطرح شده است و اگر پاسخی می داشتند باید در این قرنها می داشتند و به جای متهم کردن بی دلیل و بی بنیاد مسلمانان به این خشونت ها از راه استدلال ما را قانع می کردند.تا ببینیم چه بشود و کشیش دروغگو چه بگوید.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 84/9/28ساعت  12:0 صبح  توسط سید جواد 
      نظرات دیگران()

    <      1   2   3   4      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آندونگ1
    [عناوین آرشیوشده]